BEST SA | Pomoc i wsparcie

Pomoc i wsparcie

Portal ugodowi.pl i jego korzyści

Mam dług obsługiwany przez BEST S.A. (wcześniej Kredyt Inkaso S.A.) Dlaczego mam się zalogować do portalu ugodowi.pl?

Portal ugodowi.pl służy do obsługi spraw obecnie obsługiwanych przez BEST S.A., które były wcześniej obsługiwane przez Kredyt Inkaso S.A. Dzięki niemu możesz samodzielnie zalogować się do konta dostępnego z pełnym pakietem informacji o Twoim zadłużeniu 24/7. Możesz też zaplanować wysokość i liczbę rat oraz dokonać spłaty długu bez wychodzenia z domu. Korzystanie z portalu jest bezpłatne, w pełni bezpieczne, a Twoje dane są odpowiednio chronione.

Jakie informacje dostępne są po zalogowaniu do portalu ugodowi.pl?

Na portalu znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twoich spraw obsługiwanych przez BEST S.A. (wcześniej Kredyt Inkaso S.A.):

  1. aktualny status sprawy i jej etap,
  2. Twoje dane kontaktowe,
  3. historię Twoich spłat,
  4. szczegółowe informacje o sprawie:
    • dane wierzyciela pierwotnego, z którym zawarta była umowa będąca podstawą zadłużenia,
    • dane wierzyciela obecnego, czyli firmy, która jest aktualnie właścicielem zadłużenia,
    • informacje o dacie cesji, czyli kiedy doszło do przelewu wierzytelności na wierzyciela obecnego,

Co mogę zrobić poprzez portal ugodowi.pl?

Możesz:
  • sprawdzić aktualny stan swojego zadłużenia,
  • monitorować status i etap postępowania,
  • zawrzeć ugodę,
  • samodzielnie zaplanować wysokość i liczbę rat spłaty zadłużenia,
  • dokonać jednorazowej, częściowej lub ratalnej spłaty zadłużenia,
  • na bieżąco aktualizować swoje dane kontaktowe (adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail).

Jakie metody płatności dostępne są na portalu ugodowi.pl.

Możesz dokonać spłaty poprzez:

  1. szybki przelew,
  2. BLIK,
  3. płatność kartą debetową,
  4. portfel elektroniczny,
  5. Visa Mobile.

Co to jest ugoda?

Ugoda to umowa między wierzycielem a dłużnikiem. Zawiera specjalne warunki spłaty zadłużenia, które są korzystne dla osoby zadłużonej. Realizowana zgodnie z zapisanymi w niej postanowieniami, pozwala uniknąć procesu sądowego. Specjalne warunki ugody mogą wiązać się np. z rozłożeniem długu na raty, pomniejszeniem kwoty zadłużenia o ustaloną wartość czy zatrzymaniem procesu naliczania odsetek.

Jak rozłożyć zadłużenie na raty?

Rozłożenie zadłużenia na raty można zaplanować poprzez wybór opcji ugody na portalu ugodowi.pl. Po kliknięciu w przycisk „Możliwości spłaty” uruchamia się kalkulator do samodzielnego ustalenia warunków.

Umożliwia on:

  1. wybór liczby oraz wysokość rat,
  2. wyliczenie wysokości odstąpienia od dochodzenia części wierzytelności, które możesz otrzymać,
  3. wskazanie preferowanej daty płatności.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w procesie zawarcia ugody, skontaktuj się z naszym doradcą. Ugodę można zawrzeć również telefonicznie.

Zawarłem ugodę, ale nie zapłaciłem raty w terminie. Co zrobić?

Jeśli z jakichś przyczyn masz problem z realizacją warunków ugody, skontaktuj się telefonicznie z naszym doradcą, aby wyjaśnić sprawę. Postaraj się jak najszybciej uregulować zaległość, by utrzymać zawartą ugodę. Jeśli warunki ugody nie będą realizowane, zostanie ona rozwiązana bez potrzeby odrębnego wypowiedzenia. Konsekwencją tego będzie konieczność spłaty całości zadłużenia od razu. Sprawa może trafić na ścieżkę sądową. Naszym celem jest uniknięcie tej drogi, dlatego przygotowaliśmy narzędzia i polubowne rozwiązania.

Logowanie

Jakie dane potrzebne są do zalogowania?

Aby rozpocząć korzystanie z portalu ugodowi.pl wymagana jest aktywacja konta.
Do aktywacji konta potrzebne będą:
  • Otrzymany login – przekazany w piśmie, e-mail, sms. Jeśli nie możesz go odnaleźć, zadzwoń pod numer 793 884 400 lub 22 223 27 41,
  • hasło – Twój PESEL.
Przy kolejnym logowaniu:
  • login – otrzymany login lub zarejestrowany login dodatkowy (adres e-mail lub numer telefonu),
  • hasło – własne (ustawione samodzielnie).

Gdzie znajdę otrzymany login?

Login do portalu ugodowi.pl znajdziesz w korespondencji pisemnej lub przesłanej do Ciebie w wiadomości e-mail lub sms. Jeśli nie możesz znaleźć tej informacji, skontaktuj się z naszymi doradcami.

Nie pamiętam loginu.

Jeśli nie pamiętasz swojego loginu, zawsze możesz użyć otrzymanego loginu z pisma, email lub sms. Możesz używać obu loginów do logowania.

Nie pamiętam hasła.

Aby odzyskać hasło:

  1. na stronie głównej kliknij w przycisk "Zaloguj się"
  2. wybierz opcję "Nie pamiętam hasła"
  3. następnie wpisz swój Login i kliknij w przycisk "Resetuj hasło"

Po wykonaniu resetu Twoim nowym hasłem będzie numer PESEL. Przy kolejnym logowaniu zostaniesz poproszony o zmianę hasła na nowe.

Podaję prawidłowy login i hasło, a mimo to nie mogę się zalogować.

Upewnij się, że wpisane dane są prawidłowe. Jeśli nadal masz problem z zalogowaniem się do portalu, spróbuj zresetować hasło. Jeśli to nie pomoże, skonsultuj się z naszymi doradcami.

Połączenie firm

Dlaczego doszło do połączenia firm BEST S.A. oraz Kredyt Inkaso S.A.?

Połączone zostały:
  • spółka BEST S.A. z siedzibą w Gdyni (spółka przejmująca),
  • ze spółką Kredyt Inkaso S.A. z siedzibą w Warszawie (spółka przejmowana).

Połączenie firm pozwala nam działać sprawniej i skuteczniej. Od teraz będziemy funkcjonować jako jedna organizacja, aby lepiej obsługiwać naszych klientów.

Kiedy nastąpiło połączenie Spółek?

Połączenie Spółek nastąpiło w dniu 01.04.2025 roku („dzień połączenia”).

Czy połączenie Spółek wymagało zgody dłużnika?

Połącznie Spółek nie wymagało zgody dłużnika.

Na czym polega sukcesja uniwersalna w przypadku łączenia Spółek?

Sukcesja uniwersalna (inaczej generalna), polega na tym, że spółka przejmująca (tutaj BEST S.A.) wstępuje z dniem połączenia we wszystkie prawa i obowiązki spółki przejmowanej (tutaj Kredyt Inkaso S.A.). Na spółkę przejmującą przechodzą wszelkie aktywa, będące do tej pory w posiadaniu spółki przejmowanej oraz pasywa spółki przejmowanej powstałe przed dniem połączenia. Od dnia połączenia podmiotem wszelkich praw i obowiązków staje się spółka przejmująca, gdyż spółka przejmowana ulega rozwiązaniu bez przeprowadzenia postępowania likwidacyjnego.

Czy to wpływa na moją sprawę dotychczas obsługiwaną przez Kredyt Inkaso S.A. (obecnie BEST S.A.)?

Twoja sprawa nadal będzie obsługiwana na dotychczasowych warunkach, wszelkie zobowiązania pozostają w mocy.

Czy muszę podjąć jakieś działania w związku z połączeniem firm?

Nie, nie musisz podejmować dodatkowych działań. Wszystkie zobowiązania i ustalenia przechodzą automatycznie do BEST S.A.

Dlaczego kontaktuje się ze mną BEST S.A. w sprawach dotychczas obsługiwanych przez Kredyt Inkaso S.A.?

Od teraz jeśli zadzwonisz do nas (dawniej Kredyt Inkaso S.A.) lub my skontaktujemy się z Tobą, przedstawimy się jako BEST S.A., ale nadal obsługujemy wyłącznie sprawy obsługiwane wcześniej przez Kredyt Inkaso S.A. (obecnie BEST S.A.).

Czy zmieni się sposób kontaktu dot. spraw wcześniej obsługiwanych przez Kredyt Inkaso S.A.?

Połącznie Spółek nie ma wpływu na dane kontaktowe, które pozostają bez zmian.
W dalszym ciągu możesz się z nami kontaktować m.in.:
  • w serwisie dedykowanym obsłudze Klientów pod adresem: ugodowi.pl
  • e-mail na adres: kontakt@kredytinkaso.pl
  • telefonicznie pod nr: 793 884 400


Nasi doradcy są do dyspozycji od pon. do pt., w godz. 8:00 – 20:00.
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. Informujemy, że wszystkie rozmowy są rejestrowane.

Moje zadłużenie

Czy połączenia Spółek ma wpływ na wysokość moich zobowiązań?

Połącznie Spółek nie ma wpływu na wysokość Twoich zobowiązań. Ich wysokość pozostaje bez zmian.

Czy w związku z połączeniem Spółek zmianie uległ numer rachunku bankowego do spłat?

Połącznie Spółek nie ma wpływu na numer rachunku bankowego do wpłat. Pozostaje on bez zmian.

Jaki wpływ ma połączenie Spółek na warunki zawartej przeze mnie ugody z Kredyt Inkaso S.A.?

Wszelkie ustalenia dotyczące spłaty zobowiązań pozostają bez zmian.
W przypadku sukcesji uniwersalnej nie jest konieczne dokonywanie żadnych dodatkowych czynności w stosunkach cywilnoprawnych, nie zachodzi konieczność zmiany umów, określenia ponownie stron umowy, w mocy pozostają wszelkie dotychczasowe postanowienia umowne, gdyż jest to wstąpienie z mocy ustawy następcy prawnego w ogół praw i obowiązków poprzednika prawnego.

Gdzie mogę sprawdzić aktualny stan mojego zadłużenia?

Możesz zalogować się do portalu ugodowi.pl lub skontaktować się z naszym doradcą.

Jaki wpływ połączenie Spółek ma na toczące się z moim udziałem postępowanie sądowe lub egzekucyjne?

Jako następca prawny spółka przejmująca lub nowo zawiązana staje się stroną w toczących się, w stosunku do spółki przejętej lub spółek łączących się, postępowaniach.
Jak wskazał SN w postanowieniu z 5.3.2019 r. (I PZ 39/18, Legalis) spółka przejmująca jako następca prawny pod tytułem ogólnym wchodzi w uprawnienia strony w miejsce spółki przejętej w toczących się postępowaniach sądowych.

Dostęp do konta online

Czy mogę nadal korzystać ze swojego konta na ugodowi.pl?

Obecnie możesz nadal możesz korzystać z portalu ugodowi.pl. Twój login oraz hasło pozostają bez zmian.

Moje dane osobowe

Gdzie znajdę informację, który podmiot jest moim wierzycielem oraz administratorem moich danych osobowych?

Dane Twojego wierzyciela i administratora Twoich danych osobowych znajdziesz w otrzymanej korespondencji.
Ponadto informacje te znajdziesz w serwisie dedykowanym obsłudze Klientów pod adresem: ugodowi.pl
Pamiętaj, że zawsze możesz się do nas zwrócić z wnioskiem o wskazanie danych wierzyciela lub administratora danych osobowych.
Możesz się z nami skontaktować m.in.: